Πέμπτη 12 Ιουνίου 2008

...η παιδική φαντασία στο μεγαλείο της

Παραθέτω μια "εικόνα" που έλαβε χώρα πέρυσι...

ΤΟ ΠΕΡΣΙΝΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ, ΕΝΑ ΒΡΑΔΥ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΣΤΗ ΒΕΡΑΝΤΑ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΚΑΙ Η 3ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΟΥΛΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΤΟΥΣΑΝ ΤΟ ΝΥΧΤΕΡΙΝΟ ΟΥΡΑΝΟ. ΞΑΦΝΙΚΑ ΓΥΡΙΖΕΙ Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΣΤΗΝ ΜΑΜΑ ΤΗΣ:
-"ΜΑΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΝΑ ΠΙΣΤΟΛΙ"
-"ΤΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ;" ΤΗ ΡΩΤΑΕΙ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ
- "ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΓΕΜΙΣΩ ΧΡΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΥΡΟΒΟΛΗΣΩ ΤΗ ΝΥΧΤΑ !!" ..ΑΠΑΝΤΗΣΕ Η ΜΙΚΡΗ".

Αφιερωμένο με ατελείωτη αγάπη στο φίλο μου Ηλία, στη σύζυγό του Γώνη και το μικρό τους αγγελούδι - όνομα και πράγμα- Αγγελικούλα.


6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τώρα τι θέλεις; Ν' αρχίσω να εξιστορώ κι εγώ τα κατορθώματα της δικιάς μου; Και ξέρεις ότι εγώ είμαι μεγαλύτερος χαζομπαμπάς από εσένα. Άσε που υπερτερούμε, λόγω ηλικίας. Ναι ρε ζήλεψα, τι θες;

jf είπε...

Από τα ομορφότερα λόγια που διάβασα…!!!
Να την προσέχεις…

phlou...flis είπε...

Φτου σου, που τη μαθαίνεις από μικρή να παίζει με όπλα!

nickpet είπε...

Α, αγαπητέ "πριν όμως", τα καλά πράγματα θα πρέπει να τα "ανεβάζουμε"

nickpet είπε...

Φίλε Phlou, το καλό είναι ότι μιλάμε για κοριτσάκι, οπότε ..δε θα γίνει και γκάνγκστερ!

Roadartist είπε...

Υπεροχο...... πραγματικα!